torsdag 6 december 2007

You can do it



Jag springer i sirap...det är seeegt...
och går lååångsamt...

Ville egentligen göra färdigt min film innan jag
började skriva rapporten. Hann inte. Det har
verkligen varit en konflikt. Trots att processen
är viktigast.

Och sedan blev jag sjuk och trött... Skriver ändå.
Går inte att sjukskriva sig.



Och otroligt nog verkar det bli en rapport.
Tankarna har funnits länge och det är skönt
att få ut dem. Men nu gäller det bara att
få ihop det sista också.

you can do it, you can do it, you can do it
you can do it, you can do it, you can do it
you can do it, you can do it, you can do it

7 kommentarer:

Camilla Wu sa...

Nej, tiden räcker sällan till att bli sjuk, hoppas att du är bättre nu.

Anna sa...

YES!!! You Can! TJHO!

S sa...

Fick en sån där flashback ifrån när barnen var små, det fanns ett litet lok som upprepade "jag tror jag kan, jag tror jag kan!" när ett stort problem dök upp. Heja dig Sofia, jag vet du kan!
Krya på dig ordentligt bara!

Monika sa...

Yes! You can do it, You can do it! Har du sett The Producers? Där sjunger de faktiskt en låt som går så.

Sjäv blev jag precis klar (puh!). Det var en redig pärs den här gången. Jag trodde en stund att jag inte skulle ro projektet i land... Men det gick till slut!

Lycka till med resten nu, så ses vi förhoppningsvis imorgon bitti!

Sofia sa...

YES!!! I DID IT!

Sofia sa...

Nu har jag bara lite problem med färgpatronen som håller på att ta slut...

Anna sa...

tur att det finns mer på skolan...