söndag 4 november 2007

Den dubbla gröna bilden

Det blev en grön bild också. Jag kunde inte låta bli! Jag tycker
att den blev tvetydig. Vem sitter bredvid Shrek? Hans tvilling,
vän, granne eller älskare? Han kanske precis har blivit kär i
sin granne. Eller kusin. Ska han berätta det nu? Och förresten:
varför sitter de där ute? Ja, inte vet jag.

Jag använde mig av ett par ord som jag kommer att tänka på
när jag tänker på grönt. Då kan det bli så här...


Obs. Klicka på bilden för att se den större.

3 kommentarer:

Anna sa...

Narcissister skulle de ju kunna vara. Kär i sin egen spegelbild fast man får så mycket mer!!!

S sa...

Hej Sofia! Inget seminariegruppssamtal på fredag 9/11. Nästa seminariegrupp med Marie blir istället fredag den 16/11 9-12.
Fritt fram att bara skapa denna fredag alltså!

Ang morgondagens seminarium m Tarja så går det av stapeln 15:00, ses där.

Sofia sa...

Anna!
Din kommentar var intressant!
Så kan det ju också vara.

Och om det är en narcissist kan han skåla med sig själv och dricka två öl.